Korisnički servis

Cilj našeg poslovanja je zadovoljenje potreba naših kupaca!

Način plaćanja

Fizička lica
Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom isporuke robe)

Plaćanje pouzećem, podrazumeva da naručenu robu plaćate prilikom isporuke paketa, koju vrši kurirska služba  AKS.Moguća su plaćanja isključivo gotovinom.

Lična preuzimanja nisu moguća, sozbirom da je www.mojsmart.com web prodavnica i da prodaju obavlja putem posrednika, kurirske službe.

Plaćanje čekovima građana:

Sigmax d.o.o kao vlasnik sajta www.mojsmart.com, kupcima sa teritorije Beograda omogućava kupovinu na odloženo plaćanje do 90 dana. Kupovinom na 3 mesečne rate kupac ima mogućnost da dobije robu odmah a da robu plati u naredna tri meseca. Prva rata se realizuje 5 dana od prodaje dok druge dve rate idu sa po mesec dana zakašnjenja.

Pravna lica

Plaćanje po predračunu ili računu avansno ili na odloženo do 60 dana za partnere sa kojima Sigmax d.o.o ima potpisan ugovor o saradnji.

Ukoliko želite da postanete partner i distribuirate naš asortiman kontatkirajte našu službu veleprodaje office@sigmax.rs

Isporuka i praćenje poručene robe

Prilikom kupovine artikala na našem portalu sve troškove dostave na teritoriji Republike Srbije snosiće SIGMAX d.o.o osim ako nije drugačije naznačeno. Vaše je samo da upišete tačne podatke u odgovarajuća polja o adresi prijema naručene robe i čekate da Vam kurir donese paket.

Sve narudžbenice koje dobijemo do 13h biće poslate istog dana, tako da kupac u tom slučaju može da očekuje isporuku u roku od 24h.

Dostava i naplata se vrši preko AKS kurriske službe. Roba se isporučuje radnim danima i subotom.

U slučaju da Vam ne odgovara isporuka preko AKS kurirske službe u tom slučaju možete izabrati kurirsku službu po izboru ali trošak isporuke u tom slučaju snotise Vi kao kupac.

  • Za iznos pošiljke ispod 2000 rsd, trošak dostave i naplate snosi kupac, ako nije drugačije naznačeno.

Praćenje pošiljke

U želji da unapredimo servis isporuke, razvili smo za naše korisnike posebnu sekciju u okviru koje mogu da prate status svoje pošiljke. Tako naši kupci u svakom momentu mogu da znaju gde se paket nalazi i kada mogu da očekuju isporuku.

Pošiljku možete pratiti i svog naloga ili preko sekcije

Povrat robe u zakonskom roku?

U slučaju Online kupovine, odnosno kupovine na daljinu, u okviru koje se roba isporučuje na adresu kupca, kupac ima pravo da da odustane od ugovora zaključenog na daljinu, u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe, koje u ovom slučaju snosi Kupac. Kod ugovora o prodaji robe, rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u državinu Kupca, odnosno trećeg lica koje je odredio Kupac, a koje nije prevoznik. Rok iz ovog stava ističe protekom poslednjeg časa poslednjeg dana roka.

Na zahtev Kupca da vrati poručenu robu Prodavac je dužan da obezbedi formular za odustanak u elektronskoj ili štampanoj formi, putem koga će Kupac navesti razlog povraćaja.

Kupac će proizvod vratiti u neoštećenoj originalnoj ambalaži, sa svom pripadajućom dokumentacijom koja se nalazi u originalnom pakovanju i u istom stanju u kakvom je i isporučen, bez ikakvih mehaničkih ili bilo kakvih drugih oštećenja.

Prodavac je u slučaju zakonitog odustanka od ugovora dužan da Kupcu bez odlaganja vrati iznos koji je Kupac platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je primio obrazac za odustanak.

Kupac nema pravo da odustane od ugovora u slučaju:

  1. Isporuke robe ili pružanja usluga čija cena zavisi od promena na finansijskom tržištu na koje Prodavac ne može da utiče i koje mogu nastati u toku roka za odustanak
  2. Isporuke robe proizvedene prema posebnim zahtevima Kupca ili jasno personalizovane
  3. Isporuke zapečaćene robe, zapečaćenih audio, video zapisa ili računarskog softvera, koji su otpečaćeni nakon isporuke
  4. Isporuke robe koja se, nakon isporuke, zbog svoje prirode neodvojivo meša sa drugom robom
  5. isporuke digitalnog sadržaja koji nije isporučen na trajnom nosaču zapisa ako je izvršenje započelo posle prethodne izričite saglasnosti Kupca i njegove potvrde da zna da na taj način gubi pravo na odustanak od ugovora

Za sva pitanja koja se tiču povrata robe MojSmart preporučuje da se kupci obrate na office@mojsmart.com

Garancija, Reklamacija i Servis?

Ukoliko ste kupili bilo koji uređaj iz naše ponude i imate problem, naša servisna služba je tu da Vam pomogne.

Zakonom o zaštiti potrošača Prodavac je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Prodavac je dužan da izda  garantni list dobavljača. Prodavac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste. Kod prodaje polovne robe, može se ugovoriti kraći rok u kom Prodavac odgovara za nesaobraznost, koji ne može bit kraći od 12 meseci.

Period saobraznosti artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje (telefona, tableta i laptopova, kamera), toneri, ketridži, glave štampača,… Period saobraznosti za takve artikle iznosi 6 meseci.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Prodavca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Ukoliko Kupac ima problem sa radom uređaja, isti će poslati na adresu Prodavca SIGMAX d.o.o Triše Kaclerovića 10, 11000 Beograd o trošku Prodavca a putem kurirske službe AKS. Tom prilikom kupac je dužan da uz robu pošalje i račun, garantni list i opis kvara.

Softverski kvarovi na uređajima kao i problemi sa aplikacijama ne mogu biti predmet Reklamacije.

Po prijemu uređaja na Servis, Prodavac je dužan da u roku od 8 dana kupcu izda obaveštenje u kom navodi vreme u okviru koga će otkloniti kvar na uređaju ili ga obavestiti o povraćaju sredstava ili zameni proizvoda drugim proizvodom u slučaju da se kvar ne može otkloniti.

Često postavljana pitanja & Politika privatnosti

Da li se može izvršiti porudžbina ako nisam član?

Naš sajt omogućava svakom posetiocu da napravi porudžbinu bez predhodne registracije. Dovoljno je da izaberete artikal, kliknete na taster „Poruči“, potom nastavite proceduru klikom na „Nastavi poručivanje“, nakon ovog koraka unesete sve neophodne podatke kako bismo mogli da isporučimo naručeni artikal i na kraju štiklirate polje Pročitao sam i slažem se sa prava i obaveze kupca„. Nakon čega ćete dobiti poruku na unetu email adresu kao potvrdu da ste uspešno izvršili poručivanje traženog artikla. Kompanija SIGMAX d.o.o čiji je MojSmart sastavni deo, upisana je u Registar Poverenika, čime smo dobili potvrdu da savesno vodimo računa o vašim ličnim podacima i da ih koristimo samo u svrhe isporuke. Sistem poručivanja bez predhodne registracije nastao je u želji da maksimalno sačuvamo vaše podatke, tako što će oni biti obrisani sa našeg servera nakon uspešno izvršene isporuke poručenog artikla.

Koliko se u proseku čeka isporuka i ko je plaća?

Raspitajte se kod svojih prijatelja koji su imali iskustvo kupovine na sajtu MojSmart. Mi robu isporučujemo u roku od 24h. Svi artikli na našem sajtu su dostupni, osim ako nije drugačije naznačeno. Ukoliko poručite artikal putem email adrese office@mojsmart.com, preko sajta ili pozivom na telefon korisničke podrške 064 641 21 60, paket će biti poslat istog dana. AKS Express je kurirska služba preko koje šaljemo pakete i koristimo njihov servis „danas za sutra“. Ovo sve znači da bi robu trebalo da dobijete unutar 24h ali sobzirom da ne možemo da odgovaramo za servis koji vrši druga kompanija, ograđujemo se zbog eventualnih kašnjenja u isporuci. Naravno, sve eventualne probleme možete prijaviti i blagovremeno ćemo ih otkloniti ali možete i koristiti servis „Prati paket“, gde u svakom momentu možete videti broj pošiljke i proveriti status na zvaničnom sajtu AKS Ekspres kurirske službe.

Sve porudžbine čija vrednost prelazi 2.000 rsd poslaćemo o našem trošku, ukoliko drugačije nije naznačeno! Ukoliko vi plaćate trošak dostave, cena se formira po kilaži i propisana je zvaničnim cenovnikom kurirske službe AKS Express.

Šta se dešava ukoliko robu želim da vratim?

Zakon o zaštiti potrošača daje vam mogućnost da vratite robu bez dodatnog objašnjena u periodu od 14 dana od dana prijema paketa. Naravno, robu je neophodno vratiti sa svim pripadajućim delovima. U slučaju raskida ugovora trošak povrata poručene robe snosi kupac. Nakon što napravite narudžbenicu na našem sajtu, na email adresu poslaćemo vam „Izjavu o jednostranom raskidu ugovora na daljinu“, koju možete preuzeti i na našem sajtu u slučaju da ste je zagubili.

Da li se negde može pogledati roba i probati?

MojSmart je sajt koji se isključivo bavi online prodajom. Nemamo maloprodajni objekat a taj hendikep nadoknađujemo detaljnim i tačnim opisima i kvalitetnim fotografijama tako da svaki kupac može da stekne utisak šta može da očekuje. Savetujemo vam da nam se obratite za sva dodatna pitajna putem mejla office@mojsmart.com ili preko telefona 064 641 21 60, a mi ćemo se potruditi da vam damo najpreciznije moguće informacije o svakom proizvodu koji prodajemo. Mi znamo sve o svakom proizvodu koji prodajemo!

Deo našeg asortimana možete naći u prodaji kod naših najvećih trgovinskih lanaca kao što su WinWin, Gigatron, METRO cash and carry i drugi tako da nas možete pitati za artikal jer moguće da ga oni imaju u prodaji i da ga možete videti u nekoj od radnji.

Cookies politika

Sajt MojSmart, kao i mnogi drugi, koristi male tekstualne fajlove koji se nazivaju kolačići (Cookies) da bi olakšali prilagođeno iskustvo korisnika. Saznajte više o kolačićima i kako ih možete kontrolisati

Ova stranica sadrži informacije o tome šta su kolačići, informacije o kolačićima na ovom sajtu, kako da isključite kolačiće u vašem pretraživaču, kako da onemogućite kolačiće oglašavanja i neke korisne linkove za detaljnije čitanje o ovoj temi. Ukoliko ne pronađete dovoljno informacija koje ste tražili, ili imate bilo koje dodatno pitanje o korišćenju kolačića na sajtu MojSmart, molimo vas pošaljite email na office@mojsmart.com

Šta su kolačići?

‘Kolačići’ (Cookies) su mali tekstualni fajlovi koji se čuvaju od strane pretraživača. (primer: Internet Exporer ili Safari) na vašem računaru ili pametnom telefonu. Oni omogućavaju veb sajtovima da čuvaju informacije kao što su korisničke preference. Možete zamisliti kolačić kao “memoriju” za veb sajt, omogućavajući sajtu da prepozna korisnika i odgovori na odgovarajući način.

Kako MojSmart koristi kolačiće?

Poseta stranici na ovom sajtu može generisati sledeće tipove kolačića(Cookies):

  • Kolačiće performansi sajta
  • Anonimne analitičke kolačiće
  • Geolokacijske kolačiće
  • Registracione kolačiće
  • Reklamne kolačiće
  • Reklamne kolačiće trećih lica

Kolačići performansi sajta

Ovaj tip kolačića pamti Vaše preference za alate koji se nalaze na ovom sajtu, tako da Vi ne mora da ih podešavate svaki put kada posetite sajt. Primeri uključuju:

  • podešavanje jačine zvuka za naš video plejer;
  • da li prvo vidite najnoviji ili najstariji članak komentara;
  • brzinu prikazivanja video sadržaja koja je kompatibilna sa vašim pretraživačem.

Anonimni analitički kolačići

Svaki put kada korisnik poseti naš veb sajt, softver za veb analizu koji je napravljen od strane trećeg lica generiše anonimni analitički kolačić. Ovi kolačići nam daju informaciju, da li ste ili ne ranije posećivali sajt. Vaš pretraživač nam obezbedjuje informaciju o ovim kolačićima i ukoliko ih nemate, mi generišemo nove. Ovo omogućava da pratimo koliko jedinstvenih posetilaca imamo i koliko često posećuju sajt. Osim ukoliko niste ulogovani na ovaj sajt, ti kolačići ne mogu biti korišćeni za identifikaciju pojedinaca. Oni se koriste za statističke svrhe jedino. Ukoliko ste ulogovani na sajt, znaćemo detalje koje ste nam dali, kao na primer korisničko ime i email adresu.

Geolokacijski kolačići

Ovi kolačići služe softveru koji pokušava da utvrdi u kojoj zemlji se nalazite na osnovu informacija koje dostavlja vaš pretraživač kada zahteva veb stranicu. Ovaj kolačić je potpuno anoniman i koristi se jedino kao pomoć u ciljanom sadržaju i oglašavanju.

Registracioni kolačići

Kada se registrujete na našem sajtu, mi generišemo kolačiće koji signaliziraju da li ste ulogovani ili ne. Naši server koriste ove kolačiće da ustanove sa kojim korisničkim nalogom ste ulogovani i da li vam je dozvoljen pristup određenim servisima. Takođe nam omogućava da povežemo komentare koje napišete sa vašim korisničkim imenom.

Ukoliko niste izabrali opciju “Ostavite me prijavljenog”, kolačići će biti obrisani kada zatvorite pretraživač, ili kada ugasite računar. Dok ste ulogovani na sajtu, mi kombinujemo informacije iz vašeg registracionog kolačića sa analitičkim kolačićima, koje koristimo da identifikujemo stranice koje ste pregledali na našem sajtu

Reklamni kolačići

Ovi kolačići nam omogućavaju da znamo da li ste, ili ne videli reklamu ili tip određene reklame i koliko je dugo vremena prošlo od kada ste je videli. Takođe koristimo kolačiće prilikom ciljanog oglašavanja. Možemo koristiti kolačiće trećih lica za preciznije reklamiranje ka vama, na primer da Vam prikažemo praznične reklame koje prikazujemo korisnicima koji su nedavno posetili odeljak za putovanja. Kolačići su anonimni – oni čuvaju informacije o sadržajima koje ste pretraživali i ne čuvaju vaše lične podatke.

Takođe postavljamo anonimne kolačiće na određenim sajtovima gde se oglašavamo. Ako primate neki od ovih kolačića, možemo ih koristiti da identifikujemo sajt koji ste posetili pre nego što ste posetili naš sajt i na osnovu te informacije da vam prikažemo ciljane oglase .

Reklamni kolačići trećih lica

Veći broj oglasa koje vidite na našem sajtu su generisani od strane trećih lica. Neki od trećih lica koriste sopstvene anonimne kolačiće da prate koliko ljudi je videlo određeni oglas, ili da prate koliko ljudi je videlo određeni oglas više puta.

Kompanije koje generišu svoje kolačiće imaju sopstvene politike privatnosti i mi nemamo pristup da čitamo ili upisujemo podatke u njihove kolačiće. Reklamni kolačići trećih lica mogu biti korišćeni od strane trećih lica, da anonimno prikažu ciljane oglase na drugim sajtovima, a na osnovu vaše posete našem sajtu.

Ostali kolačići trećih lica

Na nekim stranicama našeg sajta, treća lica mogu takođe postaviti anonimne kolačiće, u svrhu praćenja uspeha njihove aplikacije, ili prilagođavanja aplikacije vašim potrebama. Zbog načina kako funkcionišu kolačići, mi ne možemo da pristupimo ovim kolačićima, niti može treće lice pristupiti podacima koji se nalaze u kolačićima koje koristi naš sajt.

Na primer, kada delite članak korišćenjem socijalnih mreža, korišćenjem “Share” dugmeta na našem sajtu, socijalna mreža koja je napravila ovo dugme zabeležiće da ste uradili ovu akciju.

Kako da isključim kolačiće?

Moguće je zaustaviti vaš pretraživač da prihvata kolačiće, ili ga zaustaviti da prihvata kolačiće sa određenog sajta. Na primer, mi ne možemo znati da li ste se ulogovali bez korišćenja kolačića, tako da ne biste mogli da šaljete komentare.

Svi moderni pretraživači omogućavaju da izmenite podešavanja vaših kolačića. Ove opcije se tipično nalaze u meniju “Options” ili “Preferences” vašeg pretraživača. Da biste razumeli ova podešavanja, sledeći linkovi mogu biti korisni, a možete koristiti i “Help” opciju vašeg pretraživača za više detalja.

Ukoliko ste zabrinuti zbog kolačića trećih lica, koji su generisani od strane oglašavača, možete ih isključiti tako što ćete otići na sledeći sajt Your Online Choices.

Takođe možete posetiti sajt nadležnog organa koji predstavlja ove platforme za oglašavanje, da biste dobili više informacija: Network Advertising Initative. Oni su napravili jedno mesto koje okuplja sve opt-out kontrole. Imajte na umu da na ovom sajtu postoji još mnogo mreža, nego što mi koristimo na sajtu ShopMania Biz. http://networkadvertising.org/managing/opt_out.asp

Korisni Linkovi

Ukoliko želite da saznate više o kolačićima i njihovom korišćenju na internetu, sledeći linkovi vam mogu biti korisni: