Dečiji GPS-GSM WiFi sat / Komunicirajte sa svojim detetom i pratite njegovo kretanje 19

ŠTA JE GPS GSM WIFI SAT?

Tehnološki revolucionaran sat koji u sebi ima integrisan GSM i GPS modul, koji ovom satu daje funkciju telefona ali i GPS lokatora. Pomoću GPS GSM sata ćete uvek znati kretanje svog deteta i biti sa njim u kontaktu.

GSM:

Omogućava satu da prima i upućuje pozive.

GPS prijemnik:

Omogućava precizno lociranje sata u svakom trenutku putem posebne aplikacije koja radi na iOS i Android operativnim sistemima.

Zvučnik i mikrofon:

Integrisani zvučnik i mikrofon omogućavaju kvalitetno obavljanje razgovora preko sata ali i preslušavanje audio poruka koje roditelji putem odgovarajuće aplikacije mogu poslati detetu ali i dete njima.

Akcelerometar:

Ova funkcija pretvara ovaj sat u pedometar, tako da ćete znati tokom dana ali i kumulativno koliko je dete aktivno i koliko troši kalorija.

Osnovne funkcije GPS GSM sata

  • Pre svega reč je o satu koji pokazuje tačno vreme i datum
  • GSM i SIM podrška ovaj sat pretvara u mobilni telefon
  • WiFi i GPS moduli pomožu kod lakšeg lociranja telefona
  • Integrisani zvučnik i mikrofon daju mogućnost primanja i slanja poziva kao i  primanja i slanja glasovnih poruka
  • Aplikacija za iOS i Android telefone omogućava potpunu kontrolu nad satom koji se podešava isključivo preko nje

INSTALACIJA

VIP Srbija / MTS Srbija / Telenor Srbija:

  1. Uklonite dve nalepnice sa donje strane sata i čuvajte ih negde u nekoj koverti. Takođe izdiktirajte nam te podatke ID i IME kako bismo ih imali kod buduće asistencije.
  1. Skinite bočni silikonski poklopac i stavite SIM micro karticu, tako što ćete čip okrenuti ka gore i staviti je tako da deo u uglu koji nedostaje na kartici bude u desnom uglu. Tako će kartica leći u ležište. Ako vidite da kartica ispada, niste je dobro stavili.
  1. Napunite sat a onda skinete sa Google Play-a ili IOS prodavnice aplikaciju,  SeTracker (predlažemo da instalirate staru verziju)
  1. Sada sa drugog broja pošaljite sledeću poruku na broj koji ste stavili u telefon. Bitno je da sat bude upaljen i napunjen.
  1. Podešavanje telefona Mts   pw,123456,apn,gprswap,mts,mts,22003# ili pw,123456,apn,gprswap,mts,64,22003# ili pw,123456,apn,3gnet,mts,mts,22003# ili pw,123456,apn,3gnet,mts,64,22003#
    Podešavanje telefona Vip   pw,523681,apn,vipmobile,vipmobile,vipmobile,22005#  ili pw,123456,apn,vipmobile,vipmobile,vipmobile,22005#
    Podešavanje telefona Telenor      pw,523681,ip,52.28.132.157,8001#  ili pw,523681,apn,internet,telenor,gprs,22001#  ili pw,123456,ip,52.28.132.157,8001# ili pw,123456,apn,internet,telenor,gprs,22001#
  1. Sada karticu iz sata prebacite u neki mobilni telefon kako biste pročitali poruku koju treba da dobijete na njemu.

Poruka treba da glasi: apn:gprswap;user:mts;passwork:mts;userdata:22003, ako ste poslali za Mts poruku a slična je i za sve ostale operatere.

  1. Sada sat iznesite na terasu ili negde gde ima vidiljivost sa nebom kako bi ga satelit lakše pronašao. Na ekranu sata treba da se pojavi slovo E i kružić.

 

* Obavezno uplatite neki iznos na telefon pre nego izvršite ova podešavanja, pošto GSM mreža treba da da povratni signal. Pre nego stavite SIM karticu u sat, stavite je u mobilni telefon, isključite PIN ako je uključen jer će SIM kartica sa aktiviranim pinom blokirati sat čim se upali. Ako ste pak već stavili SIM karticu sa aktiviranim PIN-om, dobili ste poruku na ekranu sata PIN. Sačekajte da se sat isprazni a potom ubacite u njega SIM karticu sa isključenim PIN-om.

* Svaki sat je nakon kupovine potrebno podesiti u zasivnosti od parametara mreža čiju ste karticu stavili u sat. Od nas imate punu tehničku podršku i pomoć oko instalacije. U praksi zbog složenosti infrastrukture baznih stanica, mogući su problemi u signalu i lociranju telefona, pa vas molimo da to imate na umu kod nelogičnosti oko lokacije i komunikacije sa telefonm do kojih može doći u praksi. Naša preporuka je MTS mreža koja se do sada pokazala kao najbolja kada su uređaji ovog tipa u pitanju.

Kako da proverite ID:

Pošaljite SMS poruku sa telefona na sat:

pw,123456,ts#

[buttongroup][button style=“btn-default “ type=“button“ title=“KUPI“ ]
[/buttongroup]

19 Comments

  1. kineski bofl.Bavim se it-em al ovo nisam uspeo da nateram da radi kako treba

    1. Poštovani Nemanja, recite nam koji je ID sata? Sat je veoma lako podesiti, samo nam recite u čemu je problem? Krajnje otvoreno, ovakvo mišljenje smo dobili samo od Vas. Srdačan pozdrav MojSmart

  2. Postovani, kako da podesim vreme i datum na satu? Takodje ne mogu da pozivam brojeve sa sata?!
    Pozdrav

    1. Poštovana Marina,

      kada uđete u SeeTracker aplikaciju, idete u sekciju Settings gde je neophodno da podesite vremensku zonu. U okviru iste te sekcije podesite Phone book i na taj način definišete brojeve koji će biti dodati u memoriju sata. Kada na satu selektujete broj koji želite da okrenete držite taster sa slušalicom duže od 3 sekunde. Obratite pažnju da li imate kredit na satu pošto ako koristite pripejd karticu, sat usled korišćenja GPS signala može da potroši kredit iako niste pričali.

      Za sva dodatna pitanja kontaktirajte našu podršku na office@mojsmart.com

      Srdačan pozdrav i hvala na ukazanom poverenju,

      MojSmart

  3. Poštovani, pokušavam da aktiviram sat ali mi stalno prijavljuje poruku „don’t have my device, all empty“ i „device is offline“. pozdrav

    1. Poštovani Peđa,

      molimo Vas da nam pošaljete poruku na office@mojsmart.com, a kolege će Vam odgovoriti u najbržem mogućem roku i pomoći Vam da aktivirate sat.
      Samo napišite koju mrežu koristite i koju ste instrukciju slali preko sms-a da biste aktivirali sat.

      Srdačan pozdrav

      MojSmart

  4. Kada sam ga ukljucio stoji zahtev za PIN-om a SIM kartica nema PIN…tj skinut je..

    1. Poštovani Vlado,

      ako je sat prepoznao da na kartici postoji PIN, nećete ga moći ugasiti. Treba da sačekate da nestane baterije pa da se sam isključi. Proverite još jednom da li na kartici postoji neki vid zaštite. Sigurno je problem do kartice jer na svim otvorenim karticama sat neće tražiti PIN. Aplikaciju SeTracker skidate preko Google Play naloga direktno na svoj telefon. Trebate da registrujete ID broj i unesete ga u aplikaciju kako bi ona prepoznala sat. Ako treba neka asistencija, pošaljite nam poruku na office@mojsmart.com i sken računa da vidimo gde ste kupili sat. Srdačan pozdrav, MojSmart

  5. pogresan mail pozzz

    1. Poštovani Slavko,

      recite nam da li ste sat kupili kod nas? Ako jeste, pošaljite nam ID sata, proverićemo ga i ako je u našem sistemu, resetovaćemo.

      Pošaljite nam na office@mojsmart.com

  6. Non stop dobijam poruku da je device offline ,sa bilo kojom sms porukom za podesavanje telenora

    1. Poštovani Dejane,

      ako protok na kartici radi na telefonu, ne bi trebalo da postoji problem kod podešavanja sata. Ukoliko je broj prenešen iz neke druge mreže, tada mož
      e doći do problema oko podešavanja.

      Pošaljite nam APN podatke na office@mojsmart.com

      kako bismo videli koja su podešavanja i pokušali da pomognemo.

      Srdačan pozdrav,

      MojSmart

  7. CAO HTJELA SAM PITATI KAKO DA SE REGISTRUJEM NA APLIKACIJI ZA PRACENJE NEMAM ID BROJ SATA?

    1. Poštovana Dijana,

      ID broj sata možete proveriti komandom, ali nažalost ne znamo kakav sat imate i od koga ste kupili.

      Ako ste naš kupac pošaljite nam upit na office@mojsmart.com

      i dobićete instrukcije kako da dođete do ID sata. U slučaju da ga nieste kupili kod nas, bojimo se da neće imati svrhe.

      Srdačan pozdrav,

      MojSmart

  8. Dobro vece,stalno mi izbacuje da je uredjaj nedostupan kad pokusavam da podesim bilo sta na telefonu. Sta je problem?

    1. Poštovana Martina,

      o kom je modelu sata reč i koja je mreža u pitanju? Da li ste sat kupili kod nas?

      Ako jeste, pošaljite račun i ID sata ne email office@mojsmart.com

      Srdačan pozdrav,

      MojSmart

  9. Poštovani,
    Pazario sam sat na Amazonu i podesio ga ručno prema Vašim uputstvima i još nekim koja su identična i još detaljnija.
    Ne uspevam da bude vidljiv za praćenje iako mogu da pozovem, odredim SOS brojeve, promenim vreme ili resetujem na fabrička podešavanja.
    Sve ručne komande su uspele osim određivanja lokacije.
    Molim za pomoć.
    Hvala, pozdrav

    1. Poštovani Bobane,

      nažalost podešavanja Vam mora obezbediti prodavac. Naša podešavanja rade samo na našem satu.

      Srdačan pozdrav,

      MojSmart

      1. Hvala na odgovoru.
        Pozdrav,
        Boban

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *